تازه ترین مطالب

تاریخ : 2. اسفند 1394 - 11:56   |   کد مطلب: 21785
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان از ساخت مرکز سلامت سالمندان با کمک خیرین در همدان خبر داد.
ساخت مرکز سلامت سالمندان در همدان

به گزارش کورنگ ، محمدصادق صبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از ساخت مرکز سلامت سالمندان در همدان خبر داد و اظهار کرد: ساخت این مرکز از 16 سال پیش مطرح بوده که فعلاً عملیاتی نشده است.

وی با بیان اینکه اهدای زمین این مرکز توسط خیری به نام آقای سوداگر انجام می‏‎شود، گفت: مجمع خیرین سلامت همدان درصدد است هرچه سریع‌تر عملیات ساخت این مرکز آغاز شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه در راستای پیگیری این کار مکاتباتی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: وی نیز دستور پیگیری ساخت این مرکز را داده است.

وی با اشاره به لزوم ساخت مرکز سلامت سالمندان در همدان، افزود: از آنجا که جامعه به سمت پیری پیش می‌رود می‌طلبد چنین مرکز جامعی در استان ایجاد شود، سلامتکده طب سنتی با رویکرد سالم پیر شدن جامعه مورد هدف ماست.

صبا به آغاز ساخت درمانگاه در صالح‎آباد با کمک خیرین اشاره کرد و افزود: ساخت خانه پزشک فامنین و خوابگاه دانشجویی دانشجویان تحصیلات تکمیلی همدان از دیگر اقدامات در حال پیگیری است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت همدان با اهمیت به ساخت مراکز درمانی با کمک خیرین، گفت: انسان‌ها با انجام کارهای خیر نه‌تنها در این دنیا نام نیک از خود برجای می‎گذارند بلکه در آخرت نیز جایگاه رفیعی را خداوند نصیب آنها خواهد کرد.

وی با تأکید به ورود خیرین در کمک به درمان بیماران سرطانی افزود: مساعدت در تهیه داروی بیماران خاص از دیگر موضوعات مورد توجه است که نیاز به ورود خیرین در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت