به گزارش کورنگ ، علیرضا شجاعی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه موضوع بازرسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای مربوط به ماست، اظهار کرد: هفته پیش یک بار همه شرکتهای بازاریابی شبکهای در همدان بازرسی شدند.
وی با بیان اینکه شبکههای بازاریابی شرایط خاصی دارند و بازرسی آنها معمولی نیستند، افزود: این شرکتها یک نوع واسطه انتقال جنس و کالا هستند.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه شرکتهای بازاریابی شبکهای انبار ندارند و کالا تحویل نمیگیرند، ادامه داد: در این شرکتها یک عده بازاریاب تقاضای خرید میدهند، تقاضاها به دفتر مرکزی رفته و ثبت میشود و سپس کالا انتقال داده میشود و بازاریاب کالای خود را تحویل میگیرد.
وی با بیان اینکه بازاریابی شبکهای بیشتر نقش واسطهای دارد، ادامه داد: در حال حاضر شرکت بازاریابی شبکهای «بیز» در همدان مهر و موم شده است.
شجاعی با اشاره به اینکه مهر و موم این شرکتها به دستور دادستان انجام میشود، بیان کرد: قرار بود شرکت بازاریابی شبکهای «بادران» نیز مهر و موم شود.
وی با بیان اینکه دادستان دیدگاهها و اطلاعات بیشتری در این زمینه دارد، گفت: به طور قطع مراحل قانونی گذارنده شده و دستور مهر و موم آن نیز صادر شده است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در جریان علت مهر و موم این دو شرکت نیستم، افزود: در مورد عدم ارائه نرخ کالا در این شرکتها نیز بحث وجود دارد.
انتهای پیام/
دیدگاه شما