تاریخ : 6. اسفند 1397 - 4:22   |   کد مطلب: 31654
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش جوانان در گام دوم انقلاب عنوان کرد: جوانان با تفکر ریسک‌پذیر، جسورانه و هوشمند خود می‌توانند راهکارهای زیادی در برابر دشمنان پیدا کرده و در میدان جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی همانند میدان جنگ نظامی با قدرت و زکاوت عمل می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، 

محمود قاسمی امروز در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان صادر شد، اظهار کرد:  باید با حفظ ارزش‌ها و اصول انقلاب، یک تحول اساسی در روش‌ها ایجاد کنیم و با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت مسیر باقیمانده انقلاب اسلامی  را ادامه دهیم.

وی با اشاره به تقابل جمهوری اسلامی و جبهه استکبار افزود: دوران طلایی ایالات متحده تمام شده و اگر جبهه‌های تقابل جمهوری اسلامی و استکبار را نگاه کنیم حداقل در 20 جبهه استکبار را شکست دادیم.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به موضوع مرزبندی با دشمنان که یکی از سرفصل‌های مورد تاکید رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم است، گفت: باید با دشمن و فتنه‌گران مرزبندی مشخص داشته باشیم و دلیل مرزبندی این است که اگر دشمن‌شناسی خود را تقویت کنیم و اگر این کار را نکنیم قطعا نسل‌های آینده به جای اینکه استکبار جهانی را دشمن خود بداند آن را مخالف خود در نظر می‌گیرند.

قاسمی ادامه داد: در مقطعی دشمنی آمریکا را یک پله پایین آوردیم و آمریکا را نه دشمن بلکه مخالف انگاشتیم و نتیجه این تصور این شد که سرمان کلاه رفت.

وی در ادامه با اشاره به نقش جوانان در گام دوم انقلاب عنوان کرد: جوانان با تفکر ریسک‌پذیر، جسورانه و هوشمند خود می‌توانند راهکارهای زیادی در برابر دشمنان پیدا کرده و در میدان جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی همانند میدان جنگ نظامی با قدرت و زکاوت عمل می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: جوانان در راستای پیشبرد اهداف انقلاب باید به میدان بیایند و ادامه مسیر انقلاب با جوانان با تجربه، دارای سابقه اجرایی و دارای توان مدیریتی، میسر است.

وی خاطر نشان کرد: باید یک تحول اساسی در مسؤولان و مجریان نظام ایجاد کنیم تا مسئولیت‌ها را به جوانان بسپارند زیرا توانمندی، دقت و هوشمندی جوانان در ادامه مسیر انقلاب بیشتر است.

انتهای پیام/رستمی

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت