تاریخ : 15. اسفند 1397 - 13:05   |   کد مطلب: 31784
نائب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید بند بند بیانیه گام دوم به فرمول قانونی جهت اعمال در مدیریت کشور تبدیل شود گفت: دولتمردان و مدیران باید شاخص حرکت خود را بیانیه گام دوم انقلاب قرار دهند تا عملیاتی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی امروز در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه بیانیه گام دوم رهبر انقلاب چشم‌انداز نظام اسلامی را مشخص می‌کند و نشان می‌دهد که در مسیر نظام اسلامی ناامیدی و یاس جا ندارد بیان کرد: آنچه دشمنان این ملت و نظام در اندیشه باطل خود پرورش داده‌اند ذهنیات باطلی است که یهود صهیونیست و مرتجعین منطقه با حکام نظام سلطه ترسیم کرده‌اند اما این خواب‌ها تعبیرنشدنی است.

وی افزود: امروز بیانیه گام دوم نقشه راهی است که ملت بزرگ ایران را در ساحل پیروزی به صلاح و سعادت رهنمون می‌کند و بیان و قلم رهبر انقلاب خنثی‌کننده  توطئه‌های دشمنان است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با بیان اینکه انسجام ملی، پیشرفت همراه با عدالت و تمدن اسلامی مقوله‌هایی است که به زودی محقق خواهد شد عنوان کرد: واژه به واژه بیانیه گام دوم شا‌ه‌بیت پیروزی و موفقیت است و این بیانیه پر محتوا با مضامین غنابخش که تاکیدی به پیشرفت نظام اسلامی دارد آینده روشنی را برای جوانان و ملت ایران ترسیم کرده است.

وی با اشاره به وظیفه اساتید حوزه و دانشگاه در خصوص بیانیه گام دوم خاطرنشان کرد: حوزویان و دانشگاهیان باید با مطالعه دقیق، عمیق و بازخوانی مجدد این بیانیه آن را نصب‌العین حرکت خود قرار داده و اسناد بالادستی تحت اشراف این بیانیه و مطالبات قرار گیرند.

رضوی با بیان اینکه دولتمردان و مدیران باید شاخص حرکت خود را این بیانیه قرار دهند تا عملیاتی شود، تصریح کرد: باید بند بند بیانیه به فرمول قانونی جهت اعمال در مدیریت کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به تاکید بیانیه به مرزبندی با دشمنان یادآور شد: تمام سیاست‌های داخلی و خارجی باید با نگاه به بیانیه رهبر انقلاب باشد و هر کس در داخل خیمه ولایت قرار دارد خودی بوده و هرکس بیرون از خیمه است غیرخودی تلقی شود.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد:  باید با اجرای فرامین رهبر انقلاب دشمنان کشور و نظام را ناامید کرد.

انتهای پیام/رستمی

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت