تازه ترین مطالب

تاریخ : 6. مرداد 1403 - 7:48   |   کد مطلب: 37361
امام جمعه کبودراهنگ با قدردانی از زحمات موکب داران اربعین، گفت: ایستگاه‌های صلواتی این شهرستان در مسیر زائران اربعین حسینی داخل و خارج کشور خدمات رسانی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ،حجت‌الاسلام والمسلمین نقی باقری با درخواست از موکب داران گفت:حسن اخلاق و یک پذیرایی در خور شان زائران ابا عبدالله الحسین (ع) از ملزومات موکب داری در ایام اربعین است و امیدواریم  و که خیرین عزیز شهرستان  مثل سال‌های گذشته به برپایی ایستگاه‌های صلواتی کمک کنند.

فرماندارکبودراهنگ هم گفت: شهرستان کبودراهنگ دروازه ورودی استان‌های غرب و شمال غرب کشور است و زائران بسیاری از این مسیر به کربلا رهسپار می‌شوند، که در کنار پذیرایی می‌توان از این ظرفیت برای معرفی نقاط قوت و گردشگری شهرستان استفاده کرد.

مسلم غلامی افزود: هفت ایستگاه صلواتی این شهرستان در مسیر رفت و برگشت برای زائران اربعین حسینی خدمات دهی می‌کنند.

وی همچنین با تاکید بر دقت در جانمایی ایستگاه‌های صلواتی، گفت: ایمنی زائران مهمترین اولویت است.

مسئول ایستگاه‌های صلواتی شهرستان کبودراهنگ هم گفت: برای پربار کردن اوقات زائران، برنامه‌های فرهنگی از جمله تئاتر خیابانی اجرا شود.

ابوالفضل جعفری کمبود آرد برای پخت نان و کمبود اقلام استراحت از جمله پتو و اقلام غذایی را از جمله مشکلات ایستگاه‌های صلواتی برشمرد و افزود:سال گذشته  ایستگاه‌های صلواتی شهرستان کبودراهنگ به بیش از ۷۰۰ هزار زائر خدمات ارائه کردند.

وی در انتها خاطر نشان کرد:امسال هم فعالیت ایستگاه‌های صلواتی از ۲۲ مرداد آغاز می‌شود و تا چند روز پس از اربعین برای زائران در حال برگشت ارائه خدمات می‌کنند.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت