تازه ترین مطالب

تاریخ : 27. مرداد 1403 - 6:21   |   کد مطلب: 37396
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:
نماد اتحاد شیعیان اربعین حسینی است
امام جمعه کبودراهنگ گفت: رویداد عظیم پیاده‌روی اربعین نمادی از تعهد تشیع به امام حسین (ع) و نماد اتحاد و همراهی شیعیان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ،حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری در نماز عبادی سیاسی  جمعه این هفته شهر کبودراهنگ  با اشاره به  روز جهانی اظهار کرد: راه بهشت از مساجد می‌گذرد و باید با برنامه ریزی دقیق مساجد را مملو از جمعیت کنیم امروز برگزاری برنامه های فرهنگی در کنار برنامه‌های مناسبتی و مذهبی از اهم موضوعاتی است که باعث جذب جوانان می شود.

وی با تاکید بر حل و فصل برخی مشکلات مساجد و اهمیت دادن به امورات مسجد افزود : رسیدگی وحل مشکلات مساجد اجر اخروی برای ما در پی خواهد داشت.

خطیب جمعه کبودراهنگ در ادامه به ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به کشور نیز اشاره کرد وگفت: آزادگان سرفراز انقلاب اسلامی با تحمل شکنجه‌ها و درد و رنج ودوری به کشور بازگشتند و امروز ما این امنیت و آزادی را مدیون خون شهدا و ایثارگران و آزادگان هستیم.

امام جمعه کبودراهنگ به آغاز به کار دولت چهاردهم اشاره کردو گفت: به فرموده رهبری همه باید به دولت کمک کنند و دولت موفق باشد چرا که موفقیت دولت پیشرفت کشور است

وی در خصوص انتخاب وزرای پیشنهادی دولت اضافه کرد: دولت باید وزیران متدین و کاربلد و پاک دست  انتخاب کند و مشکلات را در داخل کشور حل کند وو تکیه به جوانان و ظرفیت های داخلی را در دستور کار خود قرار دهد و  به بیگانگان چشم ندوزد و کار بلد باشد.

حجت الاسلام باقری به اربعین و پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: حضور در پیاده روی اربعین حسینی نشان از اتحاد شیعیان عالم و یک حرکت عظیم در جهان است.

انتهای خبر/ وحید رستمی 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت