تازه ترین مطالب

تاریخ : 27. مرداد 1403 - 8:33   |   کد مطلب: 37407
۳ کبدی کار از شهرستان کبودراهنگ در مسابقات ستارگان جهان و در تیم‌های مطرح کبدی کشور هند بازی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، بازکنان کبدی کار کبودراهنگ محمد رضا کبودراهنگی ،میلادجباری،حمیدمیرزایی نادر در فصل یازدهم لیگ ستارگان جهان یا پروکبدی در تیم های یوپی، تلگو و پاتنا کشور هند بازی می کنند.

کبدی کبودراهنگ از سال ۸۲ فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده است و در این  مدت  در سه  رده سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان به تیم داری و کشف استعداد‌ها و پرورش آنها پرداخته است.

در این مدت بازیکنان زیادی در تمام رده‌های سنی به تیم‌های ملی معرفی کرده و تیم‌های این هیئت در رده‌های سنی در مسابقات کشوری خوش درخشیده است.

همچنین در کنار بازیکنان حتی مربی و داور هم به تیم ملی و مسابقات کشوری معرفی کرده است.

بازیکنان در رده بزرگسالان در مسابقات بین المللی خوش درخشیده اند و نشان طلا و نقره مسابقات آسیایی از سوی بازیکنان کسب شده است و هم اکنون دو بازیکن میلاد جباری و محمدرضا کبودراهنگی به همراه وحید خراقانی به عنوان مربی از ۱۵ نفر تیم ملی از شهرستان کبودراهنگ در مسابقات آسیایی هانگژو چین حضور خواهند داشت.

پیش از این نیز سعید غفاریکبدی کار شهرستان کبودراهنگ دو فصل پیاپی در لیگ ستارگان هند حضور داشته  به عنوان اولین لژیونر کبدی استان همدان در لیگ ستارگان نام خود را ثبت کرده است.

کبدی کبودراهنگ به دلیل  نبود حامی مالی و دغدغه شغلی بازیکنان ملی پوش و تجهیز خانه کبدی  نیازمند حمایت مسئولین استان همدان است.

کبودراهنگ قطب ورزش کبدی در سطح کشور محسوب می شود و انتظار می رود بشترین حمایت از این ورزش در سطح استان همدان صورت پذیرد.

 

انتهای خبر/وحید رستمی 

دیدگاه شما

مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت
سایت رهبر معظم انقلاب