تازه ترین مطالب

تاریخ : 27. مرداد 1403 - 8:36   |   کد مطلب: 37408
فرماندار کبودراهنگ گفت:به فرموده مقام معظم رهبری همه ما موظف هستیم که به دولت جدید در حوزه های مختلف کمک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، مسلم غلامی در جمع دهیاران بخش شیرین سو و گل تپه با توجه به اقدامات مطلوب دولت در بخش آب رسانی گفت: با تلاش های شبانه روزی نماینده مردم در مجلس و پیگیری جذب اعتبارات ملی در تلاش برای توسعه و آبادانی شهرستان در حوزه های مختلف هستیم.

‌غلامی ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش مشکلات بسیاری داشتیم که در سفر اخیرمعاون وزیر و رئیس نوسازی مدارس به کبودراهنگ برخی از این مشکلات مرتفع شد.

‌وی با بیان اینکه عمران و آبادانی روستاها جزو اولویت های کاری بوده که باید برای تحقق این مهم دهیاران اهتمام جدی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در حوزه پایش روستایی توسط دهیاران اقدامات لازم انجام و روستاها را باید به دوربین مداربسته مجهز کنند.

 غلامی در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم به ریاست شهید رئیسی منشاء خدمات و برکات فراوانی برای این شهرستان در حوزه های مختلف بوده است، گفت: با توجه به شروع به کار دولت چهاردهم بنا به فرموده مقام معظم رهبری همه ما موظف هستیم که به دولت جدید در حوزه های مختلف کمک کنیم.

شهرستان کبودراهنگ در دولت سیزدهم تنها شهرستانی بود که شهید رئیسی شخصا به این شهرستان سفر کردند و حضور این شهید به عنوان رئیس جمهور منشا خدمات بسیاری به این شهرستان گردید.

‌انتهای خبر/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت