تازه ترین مطالب

تاریخ : 29. مرداد 1403 - 15:46   |   کد مطلب: 37436
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی:
کسانی را انتخاب کنید که برای نظام هزینه تراشی نکنند
نماینده مردم و بهار و کبودراهنگ در موافقت با صلاحیت و برنامه های وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: جناب آقای پزشکیان و جناب آقای عارف کسانی را برای وزارت انتخاب کنید که حاضر باشند برای نظام هزینه بدهند نه اینکه برای نظام هزینه تراشی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ،فتح الله توسلی در موافقت با صلاحیت و برنامه‌های امین حسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری با اشاره به وقایع صدر اسلام  گفت:جناب آقای پزشکیان و جناب آقای عارف کسانی را برای وزارت انتخاب کنید که حاضر باشند برای نظام هزینه بدهند نه اینکه برای نظام هزینه تراشی کنند.

وی با اشاره به انتخاب وزرای معتقد به نظام جمهوری اسلامی افزود:امروز به امر ولی کسانی را انتخاب کنید که تا بن دندان معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

توسلی در ادامه اضافه کرد: جناب آقای پرشکیان و همکاران گرامی قطعا مجلس به فردی که معتقد است جمهوریت نظام به ایستگاه آخر رسیده نه می تواند رای دهد و نه چنین شخصیتی می تواند به شما کمک کند.

وی در خصوص نگاه نمایندگان مجلس به اعتقاد برخی از وزرا به انتخابات فرمایشی در کشور گفت: نمایندگان محترم ملت معتقدند وزیری که انتخابات سالم کشور را بی‌محتوا، فرمایشی و مهندسی شده می داند نمی تواند در کنار مالک و در صفین انقلاب برای علی بجنگد و در مقابل قرآن های سر به نیزه شده توطئه ها و فتنه ها مقابل علی خواهد ایستاد.

انتهای خبر/وحید رستمی 

 

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت