تازه ترین مطالب

تاریخ : 8. شهريور 1403 - 8:25   |   کد مطلب: 37441
فرماندار شهرستان کبودراهنگ:
اشتغال زایی برای 170 نفردرهفته دولت
فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت:به مناسبت هفته دولت بیش از 133 طرح مخنلف با اعتباری بالغ بر 537 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

مسلم غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کورنگ با اشاره به هفته دولت وگرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد:شهیدان باهنر و رجایی اسوه تمام عیار ولایتمداری و خدمت به مردم بودند که زندگی آن ها سرلوحه زندگی مسئولین است.

وی ادامه داد: ازتقای زیر ساخت های شهرستان در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است و در هفته دولت امسال نسبت به افتتاح پروژه ها اقدام خواهیم کرد.

غلامی با اشاره به طرح های مورد افتتاح هفته دولت در شهرستان کبودراهنگ گفت:در هفته دولت بیش از 103 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 263 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 30طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر 251 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: بیشترین طرح های مورد بهره برداری در شهرستان در بخش های راه سازی، کشاورزی، ورزشی، درمان، مخابرات، آموزش و پرورش، شهرداری ها، دهیاری ها و مسکن محرومان هستند.

غلامی با اشاره به آمار طرح های مورد بهره برداری در این شهرستان عنوان کرد: بنیاد مسکن شهرستان کبودراهنگ با 16 طرح و 8 میلیارد اعتبار بالاترین سهم از پروژه های هفته دولت را به خود اختصاص داده است.

وی در انتها خاطر نشان کرد: با بهره برداری و افتتاح این طرح ها در کبودراهنگ بیش از 170 نفر صاحب شغل می شوند.

انتهای خبر/وحید رستمی 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت