تازه ترین مطالب

تاریخ : 15. شهريور 1403 - 7:52   |   کد مطلب: 37448
خودرو نیسان آبی با برخورد با عابران پیاده در سه راهی سوباشی شهرستان کبودراهنگ موجب مصدومیت چهار نفر و مرگ یک عابر پیاده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، به دنبال گزارش تصادف یک دستگاه خودرو نیسان آبی و 5 نفر ازعابرین پیاده در سه راهی سوباشی کارشناسان اورژانس کبودراهنگ به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته رئیس پلیس راه استان همدان بی توجهی راننده نیسان موجب شده است این وسیله نقلیه با بانوانی که در حال پیاده روی بوده اند تصادف و موجب مصدومیت چهار نفر از این بانوان و فوت یکی از آن ها شوند.

طی سالیان اخیر شاهد افزایش بی رویه خودرو و افزایش تصادفات در جاده های روستایی و فرعی بوده ایم که اکثرا  این تصادفات به دلیل بی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی به وقوع می پیوندد.

یکی از دلایل این تصادفات عدم آشنایی مردم و رانندگان با حداقل های ایمنی در جاده ها است که این موضوع نیاز مبرمی به ارائه آموزش های مردمی دارد و این مهم محقق نمی شود مگر با همکاری و مساعدت های دهیارران در روستاها که بتوانند کلاس های آموزشی قوانین و علائم رانندگی برگزار نمایند.

مسیر علیصدر به همدان یکی از جاده های پر تردد و خطرناک شهرستان کبودراهنگ است که سالانه متاسفانه شاهد تصادفات متعدد در این مسیر مواصلاتی و فوت هم وطنان خود هستیم.

انتهای خبر/

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت