تازه ترین مطالب

تاریخ : 15. شهريور 1403 - 8:57   |   کد مطلب: 37453
رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی شهرستان کبودراهنگ:
مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ استان همدان برگزار می شود
رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی شهرستان کبودراهنگ گفت:مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی استان همدان جهت شرکت در مسابقات منطقه ای در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

وحید رستمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی کورنگ و با اشاره به برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ استان همدان گفت:مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان همدان «جام هگمتانه جهانی» در بخش آقایان و بانوان در تاریخ 15و 16 شهریور به مدت 2 روز برگزار می شود.

وی افزود:بیش از 60 ورزشکار خانم از شهرستان کبودراهنگ برای رسیدن به سکوی قهرمانی و راهیابی به تیم استان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رستمی با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات گفت:این مسابقات در سالن مهرورزان شهرستان بهار و در دو استایل لایت کنتاکت و لوکیک برگزار خواهد شد.

وی در تشریح استایل لایت کنتاکت و لوکیک افزود:کیک بوکسینگ لایت کنتاکت دارای حرکات و قوانین مشابه با کیک بوکسینگ فول کنتاکت و ضربات کنترل شده تر نسبت به آن  بر روی رینگ بوکس یا روی تشک مبارزه انجام داده می شودو همچنین در استایل لوکیک تمام ضربات به صورت کامل  به غیر از ضربع به زانو مجازهستند.

رئیس هیئت رزمی شهرستان کبودراهنگ  بیان کرد:تیم کبودراهنگ با مربی گری خانم سارا عابدی و سمانه اسم خانی و با سرپرستی خانم راضیه اصلانی با 60 نفر از رزمی کاران خانم به این مسابقات اعزام شده است.

وی در انتها خاطر نشان کرد: خانم زهرا عباسقلی،مرضیه اسدی و طاهره محمودی احمر داوران اعزامی به این مسابقات از شهرستان کبودراهنگ هستند.

انتهای خبر/

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت