تازه ترین مطالب

تاریخ : 17. شهريور 1403 - 10:50   |   کد مطلب: 37456
رئیس آموزش و پرورش و پرورش شهرستان کبودراهنگ:
26 هزار دانش آموز کبودراهنگی آماده بازگشایی مدارس
رئیس آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ گفت:26هزار دانش آموز در شهرستان کبودراهنگ آماده بازگشایی مدارس و آغاز سال جدید تحصیلی هستند.

سید صالح اسدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کورنگ با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: مطابق قانون آموزش کشور مصوب شورای عالی آموزش و پرورش زمان بازگشایی مدارس از اول مهر ماه خواهد بود.

وی افزود: جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان پیش دبستانی و کلاس اولی به ترتیب از روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه آغاز خواهد شد.

اسدی در ادامه اضافه کرد: ۲۸ شهریور همزمان با سراسر کشور جشن جوانه‌ها برای دانش آموزان پایه هفتم و یکم مهر ماه زنگ مهر و ایثار و زنگ نماز در سراسر مدارس برای تمامی پایه های تحصیلی نواخته می‌شود.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در مدارس شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: با توجه به افزایش هزار نفری دانش آموزان در شهرستان کبودراهنگ نسبت به سال گذشته با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و امسال بیش از هزار و ۸۰۰ معلم در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسه اول و دوم مشغول خدمت و آموزش به دانش آموزان خواهند بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ عنوان کرد: کمبود میز و نیمکت با توجه به افزایش آمار دانش آموزان این شهرستان در سال جدید یکی از مهم ترین دغدغه های ما محسوب می شود که در تلاش برای رفع این مشکل در سطح مدارس هستیم.

 سید صالح اسدی افزود: در سال جدید تحصیلی بیش از ۲۶ هزار دانش آموز در سه بخش مرکزی، شیرین سو و گل تپه در بیش از ۲۷۲ مدرسه و هزار و ۱۲۶ کلاس درس مشغول تحصیل خواهند شد.

وی در انتها با درخواست از جاماندگان ثبت نام در مدارس و کتب درسی خاطر نشان کرد: کسانی که تاکنون برای دریافت کتب درسی و ثبت نام در مدارس اقدام نکرده‌اند سریعا جهت ثبت نام و دریافت کتب درسی اقدام نمایند.

انتهای خبر/وحید رستمی

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت