تازه ترین مطالب

تاریخ : 22. شهريور 1403 - 14:38   |   کد مطلب: 37551
امیر آقابالی کارآفرین موفق شهرستان کبودراهنگ جزء کسانی است که کسب و کار خود را با 15 میلیون تومان شروع کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، امیر آقابالی متولد سال 1367 در روستای خان آباد از توابع شهرستان کبودراهنگ است که کسب و کار خود را از سنین نوجوانی و با سرمایه اولیه 15 میلیون تومانی شروع کرده است.

او هم اکنون با تولید سالانه 12 هزار تن محصول شهرستان کبودراهنگ را تبدیل به قطب تولید شوریجات و ترشیجات استان همدان کرده است.

این کار آفرین نمونه این کسب و کار را از سال 1390 آغاز کرده است و در طول یک دهه با تلاش و پشتکار مناسب و بی وقفه توانسته است بزرگ نرین مجموعه تولید ترشیجات و شوریجات شهرستان کبودراهنگ را راه اندازی نماید.

به گفته خود این کار آفرین نمونه سرمایه اولیه راه اندارزی این مسبو کار بزرگ 15 میلیون تومان بوده است.

هم اکنون کلیه تولیدات این کار آفرین نمونه علاوه براستفاده داخل کشور به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود و خود او معتقد است اگر حمایت های مسئولین از این نوع کسب و کار افزایش پیدا کند به راحتی می توان بازارهای جهانی تولید و صادرات ترشیجات و شوریجات را تصاحب کرد.

بیش از 70 نفر از جوانان منطقه کبودراهنگ هم اکنون به صورت مستقیم در دو شیفت شبانه و روزانه در حال فعالیت و اشتغال در مجموعه ترشیجات آقای آقابالی هستند.

شهرستان کبودراهنگ با فعالیت بیش از 58 واحد صنعتی و سنتی و تولید سالانه بیش از 20هزار تن محصولات  شوریجات یکی از قطب های تولید استان همدان محسوب می‌شود.

جوانان در جامعه امروزی می‌توانند با الگو گرفتن از کسانی که در حوزه کارآفرینی موفق بوده اند کسب و کارهای خود را راه اندازی کرده و برای خود و خانواده درآمدزایی بکنند.

امیرآقابالی جوان روستایی که توانسته است ثروت 100میلیاردی خود را از کسب و کار خانگی شروع کند و نمونه ثروت مندانی است که می‌توان با الگو قرار دادن این شخص برای آینده خود برنامه ریزی کرد.

انتهای خبر/وحید رستمی 

 

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت