تازه ترین مطالب

تاریخ : 28. شهريور 1403 - 8:35   |   کد مطلب: 37613
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ:
توزیع 400بسته مهر تحصیلی به دانش آموزان نیازمند
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید بیش از ۴۰۰ بسته لوازم التحریر با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

حمید حمیدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کورنگ  با اشاره به برنامه های اداره اوقاف جهت تامین نوشت افزارهای دانش آموزان نیازمند گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس اداره اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) از محل عواید موقوفات نسبت به تهیه و توزیع بیش از ۴۰۰ بسته لوازم التحریراقدام کرده است.

وی با اشاره به ارزش بسته‌های تحصیلی افزود: این بسته های حمایتی شامل ملزومات آموزشی بوده است که ارزش هر بسته حدود ۳۵۰ هزار تومان است.

حمیدی با تقدیر از کمیته امداد امام خمینی(ره) کبودراهنگ اضافه کرد: جهت توزیع این بسته های حمایتی افراد نیازمند از طریق کمیته امداد شناسایی و به اداره اوقاف معرفی شده اند و همچنین بخش قابل توجهی از این مبالغ از طرف کمیته امداد تامین شده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته وقف و نامگذاری روزهای این هفته افزود: روز جمعه ۳۰ شهریور به عنوان اولین روز از هفته وقف با شعار«جبهه مقاومت ترویج فرهنگ ایثار»نامگذاری شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: روز شنبه ۳۱ شهریور به نام «وقف،قرآن، سنت نبوی و سیره ائمه معصومین» و روز یکشنبه اول مهر به نام «وقف، اقتصاد پایدار و رشد تولید» نام گذاری شده است.

وی با اشاره به دیگر روزهای هفته وقف گفت: روز دوشنبه دوم مهر با شعار «وقف اخلاق و معنویت،تکریم واقفین و خیرین» و روز سه شنبه سوم مهر با شعار «حمایت از خانواده اشتغال زایی و ترویج فرهنگ اسلامی» و روز چهارشنبه چهارم مهر با شعار«وقف،حمایت از سلامت جامعه و حمایت از دانش بنیان ها» و همچنین روز پنجشنبه پنجم مهر با شعار «وقف امام زادگان، گردشگری مذهبی و ترویج فرهنگ زیارت» نام گذاری شده است.

وی در تشریح اهم برنامه های هفته وقف در سطح شهرستان کبودراهنگ گفت:نشست خبری و گزارش اقدامات یک ساله اداره اوقاف، نشست صنفی با اصناف، زنگ انشاء و مسابقه نقاشی در سطح مدارس، برگزاری همایش یاوران وقف و تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن و فعالان قرآنی، غبارروبی مزار مطهر امام زادگان و شهدا، اهدای سبد کالا به نیازمندان و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان از مهم ترین برنامه های هفته وقف خواهد بود.

انتهای خبر/وحید رستمی

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت