تازه ترین مطالب

تاریخ : 12. مهر 1403 - 8:28   |   کد مطلب: 37681
فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: ۴۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره ۱۸ جز چهار و بند ب تبصره ۲ توسط دستگاه های اجرایی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این شهرستان توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

مسلم غلامی در گفتگو با خبرنگاران  و خبرنگار به پایگاه خبری تحلیلی کورنگ  با اشاره به اینکه  اشتغال یکی از مهمترین و اساسی‌‍ترین دغدغه‌های جامعه است، اظهار کرد: اشتغال فقط مشاغل اداری و پشت میز نشینی نیست.

وی ادامه داد: امسال ایجاد هزار و ۵۹۹ شغل جدید در شهرستان کبودراهنگ هدف‌گذاری و بر اساس جمعیت، وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری تعیین و ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: تاکنون عمده اشتغال ثبت شده در زمینه های کشاورزی، صنعتی و خدماتی بوده است و تمامی مشاغل ایجاد شده قابلیت راستی آزمایی دارند.

غلامی از ثبت اشتغال هزار و ۵۰ نفر در سامانه رصد اشتغال توسط دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۶۵ درصد تعهد اشتغال این شهرستان محقق شده است.

وی ادامه داد: سهمیه ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی دبیرخانه و نهاد های حمایتی برای سال‌جاری ۱۹۳ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال به تعداد ۲۱۰ طرح به بانک های عامل معرفی شده اند. ️

فرماندار شهرستان کبودراهنگ، از بانک‌های عامل خواست بیشترین همکاری را در پرداخت تسهیلات اشتغال داشته باشند و عملکرد خود را تقویت کنند و هماهنگی لازم با شعبات سرپرستی خود در جهت جذب حداکثری تسهیلات ابلاغی داشته باشند.

شهرستان کبودراهنگ با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت، سه بخش، سه شهرستان و ۱۲۷ روستا، ۱۹ درصد مساحت استان همدان را تشکیل داده است.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت