تازه ترین مطالب

تاریخ : 14. مهر 1403 - 8:04   |   کد مطلب: 37689
دردیدار دبیر هیئت رزمی استان همدان با فرماندار کبودراهنگ مطرح شد:
آمادگی کبودراهنگ برای میزبانی مسابقات کشوری
به منظور برگزاری مسابقات کشوری پانکریشن به میزبانی شهرستان کبودراهنگ اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی این مسابقات در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ، به منظور برگزاری مسابقات کشوری پانکریشن به میزبانی شهرستان کبودراهنگ اولین  جلسه هماهنگی و برنامه ریزی این مسابقات در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

در این جلسه هماهنگی فرماندار شهرستان کبودراهنگ، دبیر هیات رزمی استان همدان و همچنین رئیس و نایب رئیس هیئت رزمی شهرستان کبودراهنگ حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه یونس شریفی دبیر هیئت رزمی استان همدان ضمن تقدیر از علمکرد مطلوب هیئت رزمی شهرستان کبودراهنگ در یک سال گذشته گفت:با توجه به برنامه ریزی ها و و پتانسیل موجود در هیئت رزمی شهرستان کبودراهنگ آینده روشنی در انتظار ورزش های رزمی در این شهرستان است.

وی ضمن درخواست از فرماندار کبودراهنگ افزود:موفقیت و پیشرفت و اعتلای  ورزش های رزمی  در شهرستان کبودراهنگ در گرو  تقویت وحدت و همدلی میان ورزشکاران و دلسوزان این رشته و برخورداری از حمایت مسئولین این شهرستان است.

شریفی با اشاره به آمادگی برگزاری مسابقات کشوری در سطح شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد: با توجه به برگزاری و میزبانی مسابقات قهرمانی استان همدان در رشته های مختلف ورزشی در سطح شهرستان کبودراهنگ این شهرستان آمادگی برگزاری مسابقات کشوری و ملی را نیز دارد.

درادامه این جلسه مسلم غلامکی فرماندار شهرستان کبودراهنگ با تقدیراز عملکرد ورزش‌کاران هیئت رزمی در کسب عناوین استانی و کشوری گفت:امدواریم با مدیریت و برنامه ریزی مدون در ورزش های رزمی بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی استعداد های برتر ان ورزش در سطح شهرستان کبودراهنگ باشیم.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ اضافه کرد:با توجه به زیرساخت های مطلوب ورزشی در این شهرستان مشکلی بابت فضای ورزش نداریم ولی در خصوص شرایط اسکان ورزشکاران باید  برنامه ریزی و هماهنگی هایی با پایگاه شهید نوژه اتجام دهیم که ان شاءالله مشکلی بابت اسکان ورزشکاران نداشته باشیم.

در انتهای این جلسه یونش شریفی شایگان دبیر هیئت رزمی استان همدان و فرزند شهید شریفی شایگان  با اهدای لوح و یابود از طرف خانواده شهید از زحمات و تلاش های  فرماندار کبودراهنگ در حمایت و پشتیبانی از ورزش رزمی تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای خبر/وحید رستمی 

 

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت