تازه ترین مطالب

تاریخ : 19. مهر 1403 - 9:04   |   کد مطلب: 37694
یلدا بیرانوند کاراته کار رده سنی امید از شهرستان کبودراهنگ در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در کشور ایتالیا به دیدار رده بندی صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ،سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته جهان2024 به میزبانی کشور ایتالیا و در بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است.

در اولین روز از این رقابت ها 9 نفر از کاراته کاراران کشورمان به دیدار رقبای خود رفتند که یلدا بیرانوند و زهرا سعیدآبادی توانستند با پیروزی برابر رقبای خود به دیدارهای شانس مدال راه پیدا کنند.

یلدا بیروانوند کاراته کار رده سنی امید تیم جمهوری اسلامی ایران در وزن 50- کیلوگرم از شهرستان کبودراهنگ است که در این رقابت ها با درخشش خود توانست در دور اول رقیبی از کشور کانادا را با نتیجه 4 بریک از پیش رو بردارد.

وی در دور دوم موفق شد با نتیجه 6 بر2 نور تمیزل از کشور ترکیه را شکست داده و در بازی سوم خود با نتیجه 5بر 3 مقابل نماینده کشور کرواسی بازی را واگذار نماید و به جدول شانس مجدد راه پیدا کند.

در جدول شانس مجدد با پیروزی مقابل سارا اوناس از کشور الجزایر به دیدار رده بندی راه یافته ودر روز یکشنبه برای قرار گرفتن در سکوی سوم جهان  و کسب نشان برنز تلاش خواهد کرد.

شهرستان کبودراهنگ در این مسایقات دو نماینده در بخش بانوان دارد که فائزه ترکمان به عنوان مربی ایم ملی و یلدا بیرانوند به عنوان بازیکن حضور دارند.

 

انتهای خبر/وحید رستمی 

 

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت