تازه ترین مطالب

تاریخ : 25. مهر 1403 - 17:07   |   کد مطلب: 37716
رئیس اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ خبر داد:
اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته تربیت بدنی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ گفت:بیش از ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی با محوریت هیات‌های ورزشی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

سید مجید جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کورنگ و با اشاره به برنامه های هفته تربیت بدنی گفت: بیش از ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی با محوریت هیات‌های ورزشی  و سمن های مردم نهاد در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود:همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات مثبت ورزش و توسعه و اشاعه ورزش در بین آحاد مردم به نام هفته تربیت بدنی نام گذاری شده است.

جعفری با اشاره به شاخص ترین برنامه های هفته تربیت بدنی اضافه کرد::به مناسبت هفته تربیت بدنی و یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کبودراهنگ مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ در خصوص برگزاری همایش بزرگ پیاده روی گفت:همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته تربیت بدنی، هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت روز شهرستان کبودراهنگ با اهدای جوایزارزنده در روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی افزود:علاقه مندانو ورزشکاران عزیز می توانند جهت شرکت در این همایش خانوادگی با حضور در مسیرهای پیاده روی جهت تهیه تعرفه های ورزشی اقدام فرمایند.

جعفری در انتها  با اشاره به دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی خاطر نشان کرد: غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا، دیدار با امامان جمعه، برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال ،دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار با مسئولین شهرستان،نواختن زنگ ورزش در سراسر مدارس و نواختن زنگ آغاز هفته تربیت بدنی در زورخانه شهید نصیری وبرگزاری مسابقات فوتسال کارکنان دولت از اهم برنامه های این هفته خواهد بود.

انتهای خبر/وحید رستمی 

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت