تازه ترین مطالب

تاریخ : 26. مهر 1403 - 8:19   |   کد مطلب: 37718
مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بیمارستان امام رضا علیه‌السلام شهرستان کبودراهنگ با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ ،مراسم تکریم معارفه رئیس بیمارستان امام رضا علیه‌السلام شهرستان کبودراهنگ با حضور مسئولین شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

 این مراسم عصر روز گذشته با حضور مدیریت شبکه بهداشت و درمان، ریاست مرکز بهداشت، مدیر بیمارستان، حراست شبکه بهداشت، فوریت های پزشکی، متخصصین بیمارستان، مسئولین بخش ها و واحدهای بیمارستان امام رضاعلیه‌السلام در سالن شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

دکتر کریمی مشاور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ در این جلسه  ضمن تبریک به دکتر فرید عبیری به عنوان سرپرست جدید، از زحمات و تلاشهای صادقانه و موثر دکتر مهرداد بختیاری رییس سابق بیمارستان امام رضا علیه‌السلام که در پرتو الطاف خداوند سبحان یکی از مقاطع ارزشمند خویش در دوران ریاست بیمارستان را با سربلندی به پایان رسانده و آماده خدمت در سنگر دیگری از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تقدیر و تشکر کردند‌. 

کریمی افزود:دکتر فرید عبیری متخصص ارتوپدی جهت نیل به اهداف بلند مدت، آینده ای روشن و دستاوردهای بزرگ، به عنوان شایسته‌ترین فرد، برای انجام و ادامه این مسئولیت، طی حکمی از طرف ریاست دانشگاه به عنوان سرپرست بیمارستان امام رضا علیه‌السلام شهرستان کبودراهنگ منصوب شدند. آرزوی موفقیت روزافزون را برایشان از خداوند متعال خواستارم.

انتهای خبر/وحید رستمی 

 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت