تازه ترین مطالب

تاریخ : 30. مهر 1403 - 7:40   |   کد مطلب: 37726
نایب رئیس هیئت والیبال شهرستان کبودراهنگ گفت:به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات قهرمانی والیبال استان همدان به میزبانی شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

معصومه صفری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کورنگ  با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال دختران استان همدان گفت:مسابقات قهرمانی والیبال دختران استان همدان به میزبانی شهرستان کبودراهنگ از26 الی 27 مهر ماه  به مدت دو روز در مجموعه ورزشی ولایت برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به صورت 8 جانبه و با حضور تیم های همدان، رزن، فامنین، درگزین، پایگاه شهید نوژه، ملایر و دو تیم از شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

صفری با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات گفت:این مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی و آمادگی تیم ها برای مسابقات استانی و کشوری برگزار شد که پس از رقابت دو روزه  تیم های ملایر، رزن و کبودراهنگ در سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

نایب رئیس هیئت والیبال شهرستان کبودراهنگ با اشاره به کیفیت برگزاری این مسابقات عنوان کرد: تیم های حاضر در این مسابقات با نمایش چشم گیر و تماشایی نشان دادند که این رقابت‌ها فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای جدید و تقویت تیم‌های شهرستان‌ها در مسابقات استانی و کشوری است.

وی با تقدیر ازعوامل برگزاری این مسابقات افزود: از ریاست محترم اداره ورزش و جوانان و رئیس محترم هیئت والیبال و تمامی داوران، بازیکنان و برگزار کنندگان این مسابقات تقدیر و تشکر می‌ کنیم و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد پیشرفت  هرچه بیشتر والیبال دختران کبودراهنگ باشیم .

وی در انتها خاطر نشان کرد:به  تیم‌های برتر در این مسابقات لوح و مدال قهرمانی اهدا شد.

 

انتهای خبر/وحید رستمی 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت