تازه ترین مطالب

تاریخ : 9. خرداد 1392 - 5:21   |   کد مطلب: 6088
رييس تبليغات اسلامي کبودراهنگ: امام خميني موفقترين مسلمان دوره معاصر در احياء تفکر ديني است.

به گزارش کورنگ به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي همدان، حجت الاسلام حسين علي قمري نيا 7 خرداد جاري در گفتگويي با اشاره به برنامه هاي تبليغات اسلامي کبودراهنگ در سالروز رحلت امام خميني(ره) گفت: امام خميني (قدّس سرّه )سلاله پاک رسول اکرم(ص)و خلف شايسته ائمه هدي است که عمر با برکت خويش را در راه عزّت و اقتدار مسلمانان، احياي مجد و عظمت اسلام بکار ببرد.

وي افزود: تاريخ، معرف افراد بزرگي است كه در برهه هاي مختلف به احياي تفكر ديني پرداخته اند.

و به گواهي تاريخ، بدون ترديد موفقترين احياگر مسلمان دوره معاصر، بنيانگذار جمهوري اسلامي، حضرت امام خميني(ره) است.

حجت الاسلام قمري نيا با بيان اين که قدرتهاي استكباري و جريانهاي ضد مذهبي، تلاش مي كردند ارزشهاي اخلاقي و معنوي را از جوامع انساني دور سازند و طبق اصول مادي و برنامه هاي ضدارزشي خود، انسانها را بار آورند گفت:حضرت خميني نظامي بر اساس ارزشهاي معنوي وانساني، كه از معارف اسلام نشات مي گرفت، پديد آورد و تا آخرين لحظه هاي زندگي، ذره اي از آن عدول نكرد. بيش از همه، ملتزم به ارزشها بود،هيچ چيز و هيچ كس نتوانست براصول ارزشي امام غلبه يابد.

وي اظهار کرد:سلوك و روش ايشان در احياي انديشه اسلامي برگرفته از سنت و روش پيامبر اسلام (ص) در صدر اسلام يعني انعكاس شيوه رفتاري او و نيز تاسي از رويه اهل بيت عليهم السلام بود.

وي با اشاره به مهمترين ويژگيهاي نهضت خميني(ره) که تشخيص موانع و تحريفات عارض بر دين و جامعه ديني و ارائه راهكارهاي جدي و اهتمام در اجراي آنها بود افزود: استقلال امام و امتياز و تفاوتي كه در انديشه وعمل نسبت به ديگر رهبران انقلابي و رجال سياسي داشت، در واقع، برخاسته از شناخت اونسبت به اسلام و ايمان وي به حقانيت و كارآئي اين مكتب بود

حجت الاسلام قمري نيا گفت: با تشکيل جلسات هماهنگي توسط تبليغات اسلامي کبودراهنگ با مسئولين و هيئت امناي مساجد و روحانيون مستقر و بومي دستور کار اجراي مراسمات به مسئولان اجرايي در بخش مرکزي و توابع ابلاغ شده است.

رييس اداره تبليغات اسلامي کبودراهنگ، برگزاري گفتمان هاي ديني، مسابقه هاي مختلف از جمله مسابقه مقاله نويسي، برپايي بيش از 60 مراسم سخنراني توسط روحانيان مستقر و اعزام دسته جات عزاداري به مرقد امام خميني(ره) را از جمله برنامه هاي شهرستان در سالروز رحلت رهبر کبير انقلاب عنوان کرد.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت