تازه ترین مطالب

تاریخ : 16. خرداد 1392 - 12:34   |   کد مطلب: 6241
سردار رضا میرزایی در جمع فرهنگیان شهرستان کبودراهنگ: ولایت فقیه ریشه و اصل تمام خوبی ها در کشور و رمز موفقیت نظام اسلامی حفظ و تبعیت از این رکن اساسی است.

به گزارش کورنگ، سرتيپ دوم پاسدار رضا ميرزايي امروز در همایش بصیرتی فرهنگیان شهرستان کبودراهنگ که با حضور 250 فرهنگی شهرستان در سالن شهید محمد باقر نوری اداره آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد به نقش ولایت فقیه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی پرداخت و گفت: اطاعت و تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت نظام اسلامی در عرصه های مختلف است و امروز وظیفه ما ادامه راه امام و پیروی از رهنمودهای های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ایشان در ادامه با یادآوری دوران حکومت 2500 ساله نظام شاهنشاهی در کشور گفت: کشور ما فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته و در دوران سلطنت پهلوی مشکلات فراوانی از طریق استکبار جهانی بر کشور تحمیل کرده است.

محقق و پژوهشگر دفاع مقدس با بیان اینکه مردم در دوران سلطنت پهلوی در سخت‌ترین شرایط زندگی قرار داشتند گفت: وقتی به مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی در دوران تاریک ستمشاهی می پردازیم متوجه می شویم که به خاطر ظلم و ستمی که از سوی استکبار جهانی به مردم ایران وارد شد، اقتدار و عظمت کشور ما مورد تاخت و تاز استکبار جهانی قرار گرفت.

سردار میرزایی تاکید کرد: رژیم طاغوتی پهلوی دروازه‌های کشور را بر روی بیگانگان کاملاً باز کرد و آنان با تمام قدرت کشور را محمل تاخت و تاز سلطه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قرار دادند و همه ثروتهای مادی و معنوی کشور را غارت می کردند.

مسئول مجمع راويان استان همدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در چنین شرایطی به برکت رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مبارزه سرسخت مردم با نظام تا دندان مسلح شاهنشاهی به وقوع پیوست و احکام نورانی اسلام در جامعه ما پیاده شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در قرن اخیر است افزود: امام خمینی(ره) اسلام و احکام نورانی آن و استقلال و آزادی را به کشور برگرداند و حکومت اسلامی را بعد از 1300سال تحقق بخشید.

سردار میرزایی با بیان اینکه امام امت منشاء تحولات عظیمی در جهان شد ابراز داشت: به برکت اطاعت از فرامین امام امت و خون شهدا و استقامت مردم امروز جهان شاهد تحول بزرگی است که همه آنها به علت تاثیر انقلاب اسلامی مردم ایران در سراسر جهان است.

مشاور بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس کشور تصریح کرد: حضرت امام با رهبری حکیمانه و با تدبیرو مدیریت خود انقلاب اسلامی را تثبیت کرد و به استکبار جهانی تفهیم کرد که عزت و عظمت حقیقی تنها در اسلام است.

وی با بیان اینکه نهضت و انقلابی که امام ایجاد کرد آغاز یک حرکت بزرگ اسلامی است که باید ادامه داشته باشد ابراز داشت: همه ما مدیون امام بزرگوار، شهدای گرانقدر، ایثارگران و جانبازان هستیم و وظیفه داریم این امانت الهی را با تمام وجود حفظ کنیم.

سردار میرزایی ادامه داد: امروز همه ما مسئول هستیم و مکلفیم که از آرمان‌های مقدس امام راحل و شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ و حراست کنیم و اجازه ندهیم آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی با گذر زمان خدشه‌دار و یا به فراموشی سپرده شود.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت