تازه ترین مطالب

تاریخ : 2. آذر 1392 - 16:10   |   کد مطلب: 9388
مسئول امور فرهنگی سپاه شهرستان کبودارهنگ گفت: بیش از 100 عنوان برنامه در شهرستان کبودراهنگ در هفته بسیج برگزار می‌شود.

به گزارش کورنگ ابوالفضل جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بسیج یکی از ارکان اصلی جامعه در تمام دوران‌ها و به عنوان بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی به حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اگر این بسیجیان مخلص در سنگر جهاد و شهادت حضور نداشتند، امروز این چنین قدرتمندانه نمی‌توانستیم در مقابل دشمنان بایستیم.

مسئول امور فرهنگی سپاه کبودراهنگ یادآور شد: با توجه به اهمیت بسیج و نقش فعال آن در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... برنامه‌های مختلفی در هفته بسیج برای تقدیر از تلاشگران این عرصه تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج بیش از 100 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و ... در شهرستان کبودراهنگ تدارک دیده شده است.

جعفری ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کبودراهنگ شامل همایش تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت، دیدار با ائمه جمعه در گل‌تپه و شهرستان کبودراهنگ، همایش مشترک ائمه جماعات و هیئت امنای مدارس و ... بوده است.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های دیگر هفته بسیج در شهرستان دیدار اعضای شورای اسلامی به همراه فرماندهان پایگاه مقاومت و برگزاری نمایشگاه تبیین وظایف بسیج است.

مسئول فرهنگی سپاه شهرستان کبودراهنگ در پایان سخنانش گفت: در بین برنامه‌های هفته بسیج، برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا و غبارروبی شهدا در این هفته است.

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت