تازه ترین مطالب

تاریخ : 13. بهمن 1392 - 5:20   |   کد مطلب: 10769
هفته هجدهم از رقابت‌هاي ليگ دسته اول قهرماني باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان امروز با انجام 12 بازي در شهرهاي مختلف دنبال مي‌شود كه 2 تيم پاس و الوند نمايندگان استان به مصاف تيم‌هاي پيكان و فولاد مي‌روند.

■ نمایندگان فوتبلا استان در فرصت باقیمانده حاشیه امنیت ایجاد کنند

امروز تيم فوتبال پاس در همدان ميزبان پيكان تهران است. پاسي‌ها كه با دريافت مبالغي از قراردادهاي خود از نظر روحي رواني شارژ شده‌اند، در بازي امروز فقط به پيروزي و كسب 3 امتياز بازي فكر مي‌كنند. روز جمعه گذشته استاندار همدان سرزده از تمرين پاس ديدن كرد و موجب افزايش روحيه بازيكنان تيم شد.

در هفته گذشته پاسي‌ها تمرينات خوبي داشتند و عاشوري كاملاً حريف خود را آناليز كرده و به نقاط ضعف و قوت پيكان آشنا است. گويا حواشي پيش آمده در تمرينات روزهاي گذشته نيز با روپوشي طرفين برطرف شده و امروز پاسي‌ها براي ارائه يك فوتبال جذاب قدم به ميدان مي‌گذارند. پيكان خود را به صف مدعيان نزديك كرده است و با فرهاد كاظمي 2 بار خواب حضور در ليگ برتر را مي‌بيند. اين تيم از بازيكنان خوبي برخوردار است و امروز پاس حريف سختي را پيش‌رو دارد.

سبزپوشان همداني براي آنكه از جمع فانوس‌بدستان فاصله بگيرد در بازي امروز تنها به كسب 3 امتياز بازي فكر مي‌كند و اميدوار است با حمايت و تشويق تماشاگران به هدف خود برسند. پاس حالا با روحيه‌اي بالا قدم به ميدان مي‌گذارد و اميدوار است كه نتيجه لازم را كسب كند.

در جمع سفيد و سبزپوشان همداني تنها مصطفي عاقلي، مصطفي محبوب‌مجاز و اميد خورج مصدوم هستند و ساير بازيكنان با آمادگي بالا به ميدان مي‌روند. اين ديدار اهميت خاصي براي 2 تيم دارد. پيكان براي بقا در صف مدعيان و پاس براي رسيدن به حاشيه امنيت به پيروزي در اين بازي فكر مي‌كنند.

در ديگر ديدارهاي اين گروه 2 تيم صدرنشين جدول رقابت‌ حساسي را مقابل هم دارند. ايرانجوان بوشهر امروز در مسجد سليمان روز سختي را سپري خواهد كرد.

نفتي‌ها با 24 امتياز و ايرانجوان با 28 امتياز اول و سوم جدول هستند و كسب پيروزي در اين بازي 6 امتيازي براي هر 2 تيم از ارزش بالايي برخوردار است.

تيم راهيان كرمانشاه كه در هفته‌هاي اخير خود را به بالاي جدول نزديك كرده است امروز در ورزشگاه خليج‌فارس بندرعباس ميهمان تيم آلومينيوم هرمزگان است. آلومينيوم پس از اخراج سرخاب و گده حالا با مجيد نامجومطلق به دنبال بقا در ليگ است. بندرنشينان كه شرايط خوبي در انتهاي جدول ندارند با هدايت نامجومطلق به دنبال پيروزي و رسيدن به منطقه امن هستند و تيم كرمانشاهي نيز به دنبال جايگاه معتبر در نيمه اول جدول است.

ديگر تيم قعرنشين جدول البدر بندرگنگ راهي تهران مي‌شود تا با پارسه ايرانيان ديدار كند. نفت و گاز گچساران تيم دوم جدول به ميهماني تيم قعرنشين جدول پرسپوليس شمال مي‌رود. پرسپوليس كه سقوط به ليگ 2 را بيش از پيش احساس مي‌كند به دنبال روزنه‌هاي اميد براي بقا است. نفت و گاز در رده دوم به دنبال اين است كه به صدر جدول صعود كند. 2 تيم مس رفسنجان و ابومسلم خراسان نيز امروز در رفسنجان ديدار سرنوشت‌سازي دارند. هر 2 تيم با كوله‌باري از مشكلات به دنبال بقا در ليگ هستند.

اما در گروه اول اين رقابت‌ها تيم فوتبال الوند ديگر نماينده استان راهي يزد مي‌شود تا با فولاد اين شهر ديدار كند. الوندي‌ها كه هفته‌هاي بحراني را سپري كردند و با جذب محمد احمدزاده يكي از مربيان بااخلاق و بادانش كشور به عنوان مشاور فني به دنبال خروج از بحران و رسيدن به ساحل آرامش هستند. در روزهاي گذشته تمرينات الوند زيرنظر كادر فني انجام شد و احمدزاده نيز به خوبي اين تمرينات را آناليز كرد تا الوند با تواني دوچندان قدم به ميدان فولاد بگذارد.

جدايي طلايي موجب شد تا مديران الوند به تيم شوك وارد كنند و اميدوارند كه با احمدزاده دوباره اين تيم اوج بگيرد و به روزهاي طلايي خود حتي بدون طلايي برسند.

الوندي‌ها در انتهاي جدول خطر را احساس مي‌كنند و در اين ديدار فقط به پيروزي و كسب 3 امتياز فكر مي‌كنند. هر 2 تيم در پايين جدول براي بقا تلاش مي‌كنند و اين ديدار 6 امتيازي از ارزش بالايي برخوردار است.

الوندي‌ها اميدوارند با چهره‌اي جديد و با كسب پيروزي بحران را از خود دور كنند و دوباره به روزهاي آفتابي برگردند.

در اين گروه تيم صدرنشين جدول راهي اصفهان مي‌شود. پديده مشهد كه يكه‌تاز جدول است براي تداوم اين پيشتازي در اصفهان به دنبال پيروزي است. گيتي‌پسند نيز براي آنكه در صف مدعيان باقي بماند در اين ديدار خانگي به پيروزي فكر مي‌كند. ديگر تيم مشهدي سياه‌جامگان كه در رده سوم قرار دارد به مصاف تيم انتهاي جدولي گهر دورود مي‌رود. دورودي‌ها پس از سقوط از ليگ برتر حالا براي بقا در ليگ يك نيز مشكلات فراواني دارند.

گهر كه با 11 امتياز در انتهاي جدول خطر سقوط را احساس مي‌كند در اين ديدار خانگي به دنبال پيروزي است. نفت آبادان ديگر تيم مدعي در دربي استان خوزستان امروز ميزبان استقلال اهواز است. اين ديدار براي هر 2 تيم حياتي است. تيم نيروي زميني نيز به ميهماني تيم بحران‌زده گل‌گهر سيرجان مي‌رود. هر 2 تيم با امتياز 22 در رده هفتم قرار دارند. در اين ديدار به دنبال پيروزي هستند و سرانجام جدال 2 تيم شهرداري‌چي‌ها در ياسوج دنبال مي‌شود.

شهرداري بندرعباس كه با شگفتي خود را در ميان بزرگان مي‌بيند در مصاف با همتاي ياسوجي خود كه در قعر جدول قرار دارد به دنبال پيروزي است.

همدان پیام

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت