تازه ترین مطالب

تاریخ : 29. خرداد 1394 - 17:05   |   کد مطلب: 18941
امام جمعه کبودراهنگ گفت: اقدام آل سعود در کشتار زنان و کودکان بی دفاع یمن در ماه مبارک رمضان اقدامی غیر انسانی و شرم آور است.
کشتار زنان و کودکان یمن در ماه رمضان شرم آور است

به گزارش کورنگ؛ حجت الاسلام و المسلمین روحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کبودراهنگ با اشاره به حمله آل سعود به کشور یمن، گفت: پشت پرده جنایات آل سعود در کشور یمن، کشورهای غربی و در رأس آن‌ها استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل هستند.
وی گفت: دستان جنایتکار حاکمان ظالم رژیم آل سعود به خون‌های زنان و کودکان مظلوم کشورهای اسلامی آغشته شده است و آنها نه تنها خادم الحرمین نیستند بلکه مجری سیاست های آمریکا و اسرائیل در منطقه هستند.
حجت الاسلام روحانی گفت: داعش و القاعده مولود نامبارک عربستان سعودی برای کشتار مسلمانان جهان هستند و آتش این گروه های تروریستی سرانجام دامن عربستان و حامیان آن را خواهد گرفت.
وی گفت: سازمان های به اصطلاح حقوق بشر بین المللی در حالی در برابر کشتار مردم بی دفاع یمن مهر سکوت بر دهان زده اند که دم از دفاع از حقوق حیوانات هم می زنند.
خطیب جمعه کبودراهنگ در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه به مذاکرات هسته ای کشورمان با دولت های غربی اشاره کرد و گفت: برخی ها فکر می کنند با حل شدن مسائل هسته ای، دشمنی آمریکا با کشور ما تمام می شود در حالی که استکبار جهانی با هویت انقلاب اسلامی مشکل داد.
وی با اشاره به سابقه رفتاری کشورهای غربی با انقلاب اسلامی گفت: کشورهای غربی همواره حقوق ایران را به وسیله فشارها، محرومیت ها، رفتارهای ظالمانه و خارج از عرف بین الملل پایمال کرده اند.
روحانی به طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای ایران از سوی مجلس اشاره کرد و گفت: این طرح نشان می‌دهد نمایندگان مجلس در حفظ منافع ملی کشورمان یکصدا هستند و اجازه نظارت های نامتعارف از مراکز حساس کشور را به آژانس انرژی اتمی نخواهند داد.
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام و غواص دوران دفاع مقدس توسط مردم قدرشناس تهران گفت: حضور بی سابقه مردم تهران در تشییع پیکر مطهر شهدای غواص کشورمان تبدیل به یکی از اتفاقات مهمی انقلاب اسلامی شد.
وی شهدای غواص را گنجینه های ملت ایران دانست و گفت: شهدای غواص ثروتی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که بعد از 29 سال غربت به دامان ملت قدرشناس ایران باز گشتند.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت