تازه ترین مطالب

تاریخ : 3. بهمن 1394 - 17:55   |   کد مطلب: 21377
فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به کلنگ‎زنی پنج طرح در این شهرستان گفت: 157 پروژه عمرانی در ایام دهه فجر در کبودراهنگ افتتاح می‌شود.
بهره‌برداری از 157 پروژه عمرانی در کبودراهنگ

به گزارش کورنگ ، احسان قنبری در گفت‌وگو با فارس ، با اشاره به افتتاح 157 پروژه عمرانی در ایام دهه فجر در این شهرستان اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتبار 19 میلیارد و 650 میلیون تومان به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه 41 مورد از پروژه‎ها مربوط به 13 اداره است و 116 پروژه نیز مربوط به دهیاری‎هاست، گفت: پنج طرح نیز در شهرستان در ایام دهه فجر کلنگ‎زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه این پنج طرح با اعتبار 667 میلیارد تومان کلنگ‎زنی می‎شود، تصریح کرد: مهم‌ترین طرح مجتمع رفاهی و تفریحی در مجموعه علیصدر است که با 600 میلیارد تومان اعتبار در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح‎های عمرانی اشتغال‌زایی مناسبی را در سطح شهرستان به دنبال خواهد داشت، خدمات‎رسانی به مردم را از اولویت‎ها دانست.

قنبری با اشاره به اینکه باید زمینه خدمت‎رسانی مطلوب به مردم را مهیا کرد، گفت: مردم شهرستان کبودراهنگ استحقاق برخورداری از بهترین خدمات را دارند که مسئولان باید به این امر توجه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت