تازه ترین مطالب

تاریخ : 10. مهر 1403 - 9:24   |   کد مطلب: 37660

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کورنگ فتح‌الله توسلی نماینده مردم شريف شهرستان‌های بهار وکبودراهنگ به مناسبت شهادت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرده است متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
سید حسن نصرالله، سید مقاومت که عمر پر برکت خود را در مبارزه با استکبار و صهیونیسم گذراند، به شهادت رسید،این خبر تلخ ترین و دردناک‌ترین خبری است که جهان اسلام و تشیع بعد از ارتحال امام (ره) دریافت کرد.

جهان اسلام، مرد بزرگی را از دست داد که مادر گیتی همچو فرزند نزاد. رهبری حکیم ؛عاقل ؛استراتژيست، ولایتمدار ،دلسوز ،شجاع و هرآنچه که خوبان همه دارند او یکجا داشت.

رژیم صهیونیستی جنایت دیگری بر فهرست بی شمار جنایات خود افزود و با این جنایت بزرگ ،خون همه آزادیخواهان و آزادگان جهان به جوش آمده است .این رژیم جنایتکار بداند که شهادت سید ، پایان سید نیست بلکه آغاز نصربزرگی است که خدا وعده داده است.

سکوت جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر و کشورهای مسلمان مشوقی برای جنایت اسرائیل بوده و هست اما قدرت نمایی های اخیر این رژیم بدون شک بی پاسخ نخواهدماند و فرماندهی معظم کل قوا ،شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح  درکنار نیروهای مقاومت تدابیر لازم را برای پاسخ قاطع به این همه جنایت خواند اندیشید.

اینجانب این جنایت بزرگ را محکوم نموده و به روح شهیدمقاومت و تمام شهدا درود می فرستم.از خداوند منان برای مردم مقاوم لبنان بویژه عزیزان حزب الله سلامتی و سربلندی و برای مجروحان جنایات اخیرصهیونیستها شفای عاجل مسالت دارم و شهادت بزرگمرد تاریخ و سیدالشهدای لبنان را به مقام معظم رهبری و تمام دوستداران مقاومت تسلیت عرض می کنم.

                  فتح الله توسلی 
نماینده مردم شریف شهرستان های بهار  وکبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی

انتهای خبر/وحید رستمی 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت