تازه ترین مطالب

تاریخ : 14. بهمن 1392 - 5:47   |   کد مطلب: 10795
اگر افراد موفق به دریافت مرحله اول سبد کالایی نشدند در مرحله دوم سبد مرحله اول به آنها تعلق نخواهد گرفت.

مدیر اجرایی سبد کالایی درباره تعیین جامعه هدف برای دریافت سبد کالایی اظهار داشت: پالایش جامعه هدف از سوی فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته و ما در تعیین مشمولان دریافت سبد نقشی نداشته‌ایم.

بهمن حاج‌علی افزود: از امروز به مدت ۱۵ روز سبد کالایی به مشمولان عرضه می‌شود و در صورت دریافت نكردن این سبد از سوی جامعه هدف این مدت تمدید خواهد شد.

وي ادامه داد: این در حالی است که اگر افراد موفق به دریافت مرحله اول سبد کالایی نشدند در مرحله دوم، سبد مرحله اول به آنها تعلق نخواهد گرفت.

مدیر اجرایی سبد کالایی خاطرنشان کرد: امروز مشکلاتی در خصوص سیستم الکترونیکی در برخی از فروشگاه‌ها وجود دارد که در صدد حل آن هستیم.

به گزارش ایلنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه شماره ۲ راهکار جدید استعلام از تعلق گرفتن سبد کالا و ثبت درخواست افراد برای مشمول ‌شدن دریافت سبد کالا را، تماس با شماره‌ #۷۹۹* اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع آن دسته از عزیزان که خود را جزو فهرست سرپرستان خانوارهای اعلام شده در طرح سبد کالا می‌دانند، می‌رساند که با شماره‌گیری #۷۹۹* و ثبت کد ملی خود نیز می‌توانند از تخصیص سهمیه سبد کالا مطلع شوند.

دیروز یکشنبه هم شماره 700799 برای دریافت اطلاعات سبد كالا اعلام شده است.

منبع: همدان پیام

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت