پیغام خطا

  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/korangir/domains/korang.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/korangir/domains/korang.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/korangir/domains/korang.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/korangir/domains/korang.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/korangir/domains/korang.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/korangir/domains/korang.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/korangir/domains/korang.ir/public_html/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property of non-object در block_block_view() (خط 247 از /home/korangir/domains/korang.ir/public_html/modules/block/block.module).

تازه ترین مطالب

تاریخ : 10. بهمن 1397 - 11:55   |   کد مطلب: 31162
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با بیان "شاید در عدم‌پرداخت «بسته‌های حمایتی» اشتباه کرده باشیم" گفت: با بررسی اعتراضات توسط کارشناسان فرایند مجدد برای افرادی که مشمول طرح بسته حمایتی بوده‌اند اما دریافت نداشته‌اند، آغاز می‌شود.

رحیم اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اعلام زمان 10 روز  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ثبت معترضین و افرادی که تاکنون بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت رفاه، افرادی که مجموع درآمد اعضای خانواری که بیمه‌پرداز سازمان تأمین اجتماعی هستند کمتر از 3 میلیون تومان در ماه است، در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول، لازم است کد ملی خود را به #8*142* و در صورت دارا بودن شماره همراه ایرانسل و رایتل باید کد ملی خود را به #8*1420* ارسال کنند.

وی تأکید کرد: پس از ثبت اعتراضات در سامانه‌های اشاره‌شده و البته شماره تماس 1420 ،کارشناسان نسبت به بررسی آنها اقدام می‌کنند و در صورتی که اشتباهی درباره واریز بسته حمایتی صورت گرفته شده است آن را اصلاح خواهیم کرد.

اردلان افزود: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی CRM با شماره تماس 1420 کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده همچنین سامانه پیامکی 10001420 نیز در این خصوص فعال است.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی به تعهدات خود درباره واریز مبلغ بسته حمایتی عمل کرده است، گفت: این سازمان ارقام بسته حمایتی را (یک میلیون تا 3 میلیون ریال) به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است و بر اساس لیستی که در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است 6 میلیون و 150 هزار نفر در این بخش بسته حمایتی خود را دریافت کرده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا ارقام بسته‌های حمایتی بر اساس مصوبه دولت واریز نشده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و ما بر اساس مصوبه هیئت وزیران عمل کرده‌ایم و ارقام واریزی بر اساس مصوبه بوده است.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به روش استفاده از اینترنت به‌عنوان یکی دیگر از راه‌های پاسخگویی درباره بسته حمایتی گفت: همچنین به‌منظور پاسخگویی سریع‌تر و در راستای گسترش کانال‌های ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت بسته حمایتی برای سرپرست خانوار در آدرس https://di.tamin.ir/sabadkala در دسترس است.

اردلان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در صورتی که افرادی که مشمول طرح بسته حمایتی بوده‌اند اما به هر دلیل ارقام ریالی بسته حمایتی را دریافت نکرده‌اند، مبلغ بسته حمایتی به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه فرایند اعتراضات و ثبت آنها همچنان ادامه دارد، متذکر شد: احتمال خطا و اشتباه در همه جا وجود دارد و شاید ما نیز در عدم‌پرداخت بسته‌های حمایتی اشتباه کرده باشیم.

انتهای پیام/رستمی

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت