تازه ترین مطالب

تاریخ : 18. مرداد 1391 - 8:34   |   کد مطلب: 422
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: اگر فائزه هاشمی به کشور برنگردد و حکم دادگاه ‌وی اجرا نشود، قوه قضائیه باید پاسخگو باشد.

 

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به محکومیت فائزه هاشمی و خروج وی از کشور گفت: با توجه به محکومیت فائزه هاشمی و اینکه هیچ محکومی پیش از اجرای حکم خود نمی‌تواند از کشور خارج شود، افرادی که با صدور مجوز موجب خروج وی از کشور شده‌اند، باید پاسخگو باشند، از سوی دیگر قوه قضائیه نیز باید از طریق پلیس اینترپل فائزه هاشمی را به کشور بازگردانده و حکم وی را اجرا کند.

وی افزود: فائزه هاشمی یکی از عناصر فعال در فتنه 88 بوده و با مواضع و اقدامات خود موجب ضربه زدن به ارزش‌های انقلاب و کشته شدن افراد بی‌گناه شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انتظار می‌رفت به محض خروج فائزه هاشمی از کشور قوه قضائیه در این ارتباط موضع‌گیری کند، اظهار داشت: چنانچه فائزه هاشمی به کشور بازگردانده نشده و حکم دادگاه در مورد وی اجرا نشود، قوه قضائیه باید پاسخگو باشد.

به گزارش فارس، فائزه هاشمی رفسنجانی که حدود ۵ ماه گذشته به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ ماه حبس محکوم شده بود، هفته گذشته از کشور خارج شد و به لندن رفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت