تازه ترین مطالب

تاریخ : 5. آذر 1394 - 13:54   |   کد مطلب: 20742
مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ گفت: 9 مورد انشعاب غیرمجاز در روستاهای کبودراهنگ طی یک هفته شناسایی شد.
شناسایی 9 مورد انشعاب غیرمجاز در روستاهای کبودراهنگ

باقر پورقاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از شناسایی 9 مورد انشعاب غیرمجاز در روستاهای کبودراهنگ طی یک هفته خبر داد و اظهار کرد: سه مورد نیز تبدیل انشعاب غیرمجاز به مجاز را در روستاها داشتیم.

وی گفت: راه‎اندازی یک حلقه چاه آب شرب روستای انصار و تعویض منصوبات چاه و تجهیز به مبلغ 180 میلیون ریال از دیگر اقدامات صورت‌ گرفته در مجموعه آب و فاضلاب روستایی کبودراهنگ بوده است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به تعمیر تابلوهای برق در روستاها، هزینه صرف شده برای آن را 4 میلیون و 800 هزار ریال دانست.

وی با بیان اینکه 143 نفر در قالب 45 خانوار در روستای انصار کبودراهنگ با این اقدام از آب شرب برخوردار شدند، از تعمیر دستگاه کلریناتور در روستاهای گنده‎جین، جین طراقیه، دارقشلاق، بشیک تپه به مبلغ 3 میلیون و 300 هزار ریال خبر داد.

پورقاسمی ادامه داد: در روستاهای داقداق‎آباد، مبارک‎آباد، کردآباد، آقبلاق آقداق، چالو، قهوردعلیا و قهوردسفلی با اختصاص یک‎میلیون و 350 هزار ریال نسبت به رفع نشتی اقدام شد.

وی با اشاره به حفر چاه به عمق 12 متر و حفر گالری به عمق 40 متر در روستای باباخنجر با همکاری دهیار و شورای روستا گفت: هزینه صرف شده در این چاه نیز 260 میلیون ریال بوده است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به وجود 127 روستا در کبودراهنگ افزود: از این تعداد، 91 روستا با جمعیت 83 هزار و 438 نفر زیر پوشش خدمات شرکت آبفار هستند.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: در حال حاضر 20 هزار و 713 مشترک زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت