تازه ترین مطالب

تاریخ : 25. اسفند 1394 - 10:35   |   کد مطلب: 22079
ابتدای سال 95 صورت می گیرد
حذف فروش بلیت کاغذی در همدان
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان گفت: در سال جدید دیگر بلیت کاغذی فروخته نمی‌شود.
حذف فروش بلیت کاغذی در همدان

به گزارش کورنگ محمد پوروخشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از شیفت‌بندی فعالیت نیروهای ناوگان اتوبوس‌رانی در ایام عید خبر داد و اظهار کرد: در ایام حوزه حمل و نقل با تمام توان کار خود را ادامه خواهد داد اما تعدادی از همشهریان به سفر می‌روند به همین دلیل حجم سفرها کم خواهد شد.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری تعداد قبلی اتوبوس‌ها در ایام عید توجیه منطقی ندارد، افزود: به دلیل کاهش حجم مسافر برای جلوگیری از مصرف سخت سفرها کم خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی همدان با بیان اینکه اتوبوس‌ها را در حد تقاضای سفر به کار خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: شیفت‌بندی نیروی کاری نیز به همین منظور بوده است.

وی با بیان اینکه در ایام عید نسبت به پوشش‌دهی سفر مشکلی نخواهیم داشت و اگر تعداد اتوبوس‌ها کم شود خلأیی وارد نمی‌شود، گفت: با دلیل کاهش تقاضای سفر با 70 درصد ظرفیت ناوگان آماده ارائه خدمت هستیم.

پوروخشوری با بیان اینکه بر اساس قول‌های داده‌شده حذف فروش بلیت کاغذی را در ابتدای سال خواهیم داشت، افزود: بنا داریم از هفته اول عید دیگر بلیت کاغذی فروخته نشود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح نیاز به همکاری همه‌جانبه دارد و مردم باید به سمتی روند که کارت بلیت الکترونیکی را بهتر از بلیت کاغذی بدانند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با هدف‌گذاری‌های انجام‌شده سال جدید 80 تا 90 درصد همشهریان از کارت بلیت استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی همدان با بیان اینکه این اقدام باعث مدیریت زمان سفر، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و چاپ بلیت کاغذی می‌شود، افزود: اجرای آن به نفع مدیریت شهری و شهروندان است.

وی با بیان اینکه با تصویب شورای شهر امکان اجرای تفاوت قیمت کارت الکترونیکی با قیمت نقدی وجود دارد، افزود: اگر تصویب شود سال جدید این طرح اجرایی می‌شود.

پوروخشوری با اشاره به نصب بنرهای تبلیغاتی بر روی سایبان‌ها در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: راهکارهایی برای پاک کردن آثار این ناهنجاری‌ها به کار بستیم و از فردای انتخابات پیمانکار شروع به تمیز کردن و شست‌وشوی سایبان‌ها کرد.

وی با بیان اینکه طبق وعده قبلی طی چند روز گذشته 10 سایبان اتوبوس اضافه شد، افزود: سایبان وی آی پی میدان بیمه و بعثت ساخته شده و قابل بهره‌برداری است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی همدان با بیان اینکه این سایبان‌ها در دو نقطه دیگر میدان فردوسی، شریعتی و چهارراه پژوهش نیز اجرایی می‌شود، گفت: تا ابتدای فروردین جانمایی 10 نقطه وی آی پی کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

سایت رهبر معظم انقلاب
مرکزآموزش علمی کاربردی الوان ثابت